level tävling

 Vill ha en level tävling och ni ska samla poäng ;)

1.Ge mig en auto på msp ofc ^^ (ger 50 poäng)

2.Se mina filmer och man måste kommentera annars ser jag inte om man har sett eller inte, men om det är en kort film får ni 5 poäng (10 poäng per film)

3.Älska mitt rum och klicka på ''love it'' (ger 2 poäng)

4.Älska mina outfits och gärna köpa :D (ger 20 poäng per look)

5.Gilla mina artbooks (ger 10 poäng per artbook)

6.Ge mig en present från ö-listan (ger 300 poäng och kommer med i bloggen+ ger den auto!)

Så man anmäler sig: Skicka ett mail till trulyblack på msp och skriv att ni är med annars är ni INTE med och tävlar.
Den som vinner och får mest poäng vinner en liten överaskning lycka till och hoppas ni är med och tävlar
väljer 1,2,3 good luck :D ♥

P.S. fick idéen från manuelas blogg hoppas du inte tar illa upp eller nåt :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0